divendres, 30 de desembre del 2011

Flower Friday


L'altre dia us deixa que tenia una idea al cap... Doncs bé, ja hem deixat enrere el gros de les festes de Nadal, hem superat el solstici d'hivern i ens preparem per unes setmanes i mesos d'encara força fred, mentre observem com els dies es comencen a fer cada vegada més llargs i esperem impacients que es vagi acostant la primavera... No sé si la intentava invocar quan em vaig posar a fer aquesta ponsètia, però un cop la vaig tenir acabada, em va venir la idea: dedicar els mesos que queden fins la primavera a teixir flors de ganxet, com una manera diferent d'ocupar les hores de més fred i accelerar l'arribada del bon temps. I vaig pensar: perquè no fer-ho en col·lectiu?

Aquesta és, doncs, la proposta... Cada divendres des d'ara i fins que comenci la primavera a finals de març publicaré la foto de la flor que hagi teixit i compartiré el patró, per si algú dels que entreu en aquest bloc us animeu a acceptar el repte i crear el vostre jardí primaveral. A tot plegat li diré 'Flower Friday'. Em farà il·lusió si us afegiu a la iniciativa i m'ho feu saber, així faré una compilació de flors que aniré publicant cada setmana...

Oficialment el Flower Friday es posarà en marxa el dia 6, el primer divendres del 2012, però si algú vol començar ja, aquí teniu el patró de la ponsètia. Aquest està en anglès, però en la mesura del possible, intentaré que els propers patrons estiguin sempre traduits perquè sigui molt més senzill. I si algú em vol fer arribar la seva proposta de patró, també serà benvingut. La idea, sobretot, és de fer-ho divertit i participatiu!!!

Us hi espero!



El otro día os decía que tenía una idea en la cabeza... Pues bién. Ya hemos dejado atrás los días fuertes de las fiestas de Navidad, hemos superado el solsticio de invierno y nos preparamos para unas semanas y meses de todavía bastante frío, mientras observamos como los días se hacen cada vez más largos y esperamos impacientes que se acerque la primavera.... Quizás la estaba tratando de invocar quando me puse a hacer esta ponsetia, pero cuando la tuve lista, me vino la idea: dedicar los meses que quedan hasta la primavera para tejer flores de ganchillor, como una manera distinta de ocupar los mesos de frío y también acelerar la llegada del buen tiempo. Y pense: porqué no hacerlo colectivamente?

Esta es, pues, la propuesta... Cada viernes des de ahora y hasta que empiece la primavera a finales de marzo publicaré la foto de la flor que teja y compartiré el patrón, por si alguien de los que entraís en este bloc os animais a aceptar el reto y crear también vuestro jardín primaveral. Le voy a llamar 'Flower Friday'. Me hará mucha ilusión si os sumaís a la iniciativa y me lo haceís saber, así haré una recopilación de flores y las iré publicando cada semana...



Oficialmente el Flower Friday se pondrá en marcha el dia 6, el primer viernes del 2012, pero si alguien ya quiere empezar, aquí teneís el patrón de la ponsetia. Éste está en inglés, pero en la medida de los posible, intentaré que los próximos patrones esten siempre traducidos para que sea más fácil. Y si alguién me quiere proponer un patrón, genial. La idea, principalmente, es que esto sea divertido y participativo.


Os espero!


3 comentaris:

sonietaSun ha dit...

m'apunto al Flower Friday!!
pot ser divertit...
pot ser qualsevol tipus de labor que porti una flor, entenc, oi? un quadradet, un tapete, una aplicació en forma de flor, un amigurumi...

endavant 2012 floreao!!!

Ari Togores ha dit...

Perfecte Sònia, quina il·lusió! Jo en principi cada divendres us proposaré un patró, però està obert al que volgueu fer!
Divendres comencem, miraré de fer un petit logo pel repte!

sonietaSun ha dit...

ah, no ho havia entès... pensava que el patró era lliure... i que penjavem la flor i el patró alhora...

fem-ho com tu diguis, que ets qui ho organtiza... no tinc un dia gaire clarivident avui... m'ho tornaré a llegir o sino aclareix-m'ho tu :-)

penja el logo, que ja tinc mig preparada l'entrada de divendres... ara només em falta teixir la flor que he triat...

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...