dimarts, 20 de desembre del 2016

El pessebre




Estic molt contenta perquè després de la represa de l'activitat ganxetaire al mes d'octubre, he pogut acomplir un dels objectius que m'havia marcat: fer un pessebre amb figuretes d'amigurumi! 

De moment és un pessebre limitadet, amb el naixement i res més, però l'he pogut acabar just per Nadal, que és el que importa. Ahir tot just estava acabant de muntar el bou, la darrera peça que vaig fer. 


Les figures del naixement, Sant Josep, la Verge i el nen, els he fet seguint el patró de MisPequicosas


Aquí podeu veure el procés d'elaboració del Sant Josep.


Però la figura de la que estic més orgullosa és de l'ase, trobo que ha quedat moníssim!


Encara em faltaria fer els reis i també les ovelletes. M'encanten aquestes que proposen a Tejiendo Perú. Potser per aquest any i sinó, per l'any vinent... Qui sap!

En tot cas, aprofito la ocasió per desitjar-vos unes bones festes de Nadal!!!!!



Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...