dimecres, 6 de desembre del 2017

Frida Kahlo



Que Frida Kahlo és una icona, no només de la història de l'art sinó de la cultura i el feminisme, és indiscutible. I ara encara ho és més després del super homenatge que li fan a la pel·lícula Coco de la Pixar.

//
Que Frida Kahlo es un icono, no sólo de la historia del arte sino de la cultura y el feminismo, es indiscutible. Y ahora lo es aún más después del super homenaje que le hacen a la película Coco de la Pixar.


Fa temps que volia fer una Frida amigurumi, i de fet tinc en llista fer el patró de Descabdello, però l'altre dia vaig trobar aquest cap de la Frida per portar en forma de broche, i la veritat, el vaig veure tan fàcil i ràpid que no em vaig poder resistir. és del blog de CosicasRaquel i es fa en vint minuts. 

//

Hace tiempo que quería hacer una Frida amigurumi, y de hecho tengo en lista hacer el patrón de Descabello, pero el otro día encontré esta cabeza de Frida para llevar en forma de broche, y la verdad, lo vi tan fácil y rápido que no me pude resistir. es del blog de CosicasRaquel y se hace en veinte minutos.


1 comentari:

Descabdello ha dit...

Moníssim el broche, però a veure si t'animes amb la de cos sencer ;) Em moro de ganes de veure la pel·li. Ah, i gràcies per la menció. Petons.

Invocant la primavera / Invocando la primavera

Encara fa fred, però els dies es comencen a allargar i ja comencem a tenir ganes de sentir la primavera. Jo m'he adelantat i ja m'he...